V prihodnjih dveh šolskih letih bomo na OŠ Tabor Logatec sodelovali v Erasmus projektu KA2 z naslovom: Od odpadka do umetnosti z inkluzijo.  V projektu poleg Slovenije sodelujejo še Turčija, Bolgarija in Poljska. V projekt bodo vključeni učenci od 1. – 5. razreda. 

Cilji projekta:

•izpopolniti znanja o vključevanju učencev s posebnimi potrebami,

•povezati vse učence (tudi učence s posebnimi potrebami) in starše, z namenom boljšega vključevanja,

•širiti zavedanje med deležniki izobraževanja o okolju prijaznih praksah s pripravo umetniških izdelkov iz odpadkov.

Izbor Logotipa

V mesecu septembru so učenci 5.a, 5.b, 5.c in 2.c  pri likovnem pouku risali logotip, ki naj bi postal logotip projekta. Učenci so se zelo potrudili in nekaj najboljših izdelkov se je odneslo na prvo srečanje vseh sodelujočih v Varšavo. V Varšavi je, med vsemi izdelki, prepričal izdelek naše učenke Mije Jureš, ki obiskuje 5.c. Iskrene čestitke.

Varšava

Prvo srečanje vodij vseh sodelujočih držav je potekalo od 7. – 9. 10. v Varšavi. Z naše šole sva se srečanja udeležila ravnatelj, Jure Kramar in vodja projekta Andreja Dodič. 

V dveh dneh smo se dogovorili o poteku projekta, ter pripravili nekatere smernice. Izbrali smo logotip, ki bo oznaka projekta v prihodnjih dveh letih. Spoznali smo šole in organizacije s katerimi bomo v projektu sodelovali. To so:

  • Osnovna šola iz Poljske: Szkola Podstawowa z Oddzialami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera
  • Osnovna šola iz Bolgarije: Naiden Gerov
  • Osnovna šola iz Turčije: Fatih Sultan Mehmet İlkokulu
  • Turška nevladna organizacija: Çeşitlilik İçinde Birliktelik Derneği
  • Univerza iz Turčije: Necmettin Erbakan Üniversitesi
  • Turški koordinator projekta: Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü

Spoznali smo Poljsko osnovno šolo in njihov način vključevanja učencev s posebnimi potrebami. Predstavljen nam je bil tudi eden izmed načinov, kako iz odpadkov izdelati nekaj novega s strani Turčke nevladne organizacije Çeşitlilik İçinde Birliktelik Derneği. 

Vprašalniki

Do petka, 25. 10. 2024  potrebujemo nekaj podatkov s pomočjo katerih bomo oblikovali vsebine, ki bodo prinesle k boljšemu zavedanju o varovanju okolja in k spodbujanju sodelovanja med učenci (tudi tistimi, s posebnimi potrebami). Zato vse učitelje in učence (od 1. – 5. razreda) prosimo, da izpolnijo vprašalnik.

Erasmus: Od odpadka do umetnosti z inkluzijo (vprašalnik za učence) – Google Obrazci

Erasmus: Od odpadka do umetnosti z inkluzijo (vprašalnik za učitelje) – Google Obrazci

(Visited 13 times, 1 visits today)