Prebivalstvo je bilo v srednjem veku razslojeno. Od družbenega položaja je bilo je odvisno, kako je nekdo živel, jedel, bival … Učenci 7. razredov so pri pouku zgodovine izbirali med različnimi nalogami, s katerimi so prikazali srednjeveško življenje kmetov in plemstva. Lahko so izdali jedilnike, popisali, kaj na njihovem vrtu raste in kaj so poznali že v srednjem veku … Srednji vek ni poznal vseh jedi, ki jih pripravljamo danes v moderni domači kuhinji.

Naloga našega učenca Aljaža Zelenca je dokaz, da je mogoče v delo vključiti celotno družino. Menim, da se bodo mnogim pocedile sline ob odlično sestavljeni grajski pojedini, se spočile oči ob prelepih krinolinah … Sodelovanje je v teh časih še kako pomembno in iz slik lahko doživimo prekrasno vzdušje družinskega okolja. Izdelek je dokaz, da lahko naloga preraste v projekt, ki odseva poznavanje zgodovine. V izdelku lahko prepoznamo veliko avtentičnih značilnosti srednjeveškega življenja.

Zgodovina ni učenje na pamet, je mnogo več, je razumevanje takratnega načina življenja.

Antonija Baznik, učiteljica zgodovine

(Visited 192 times, 1 visits today)