1. OSNOVNI PODATKI O KATALOGU
Naziv zavoda:
Osnovna šola Tabor Logatec,
Tržaška cesta 150,
370 Logatec
Tel: 01 7590 850
GSM: 031 708 366
e-naslov:
Odgovorna uradna oseba:
Ravnatelj zavoda: Jure Kramar
telefon: 01 7590 852
e-naslov: ravnatelj@os-tabor.si
Pomočnici ravnatelja:
- Barbara Novljan Mišič
- Mateja Podgornik
Svetovalna služba
- mag. Tajana Brajović Palamar
- Žiga Drvarič
Datum prve objave kataloga: 16. 12. 2008
Datum zadnje spremembe: 1. 9. 2023
Podatki o dostopnosti kataloga v elektronski in fizični obliki:
Katalog je dostopen v elektronski obliki na https://www.os-tabor.si in v fizični obliki na sedežu OŠ TABOR LOGATEC
2. SPLOŠNI PODATKI O ZAVODU IN INFORMACIJAH JAVNEGA ZNAČAJA, S KATERIMI RAZPOLAGA
2.a Organigram in podatki o organizaciji zavoda (kratek opis delovnega področja zavoda):
Podatki o organizaciji zavoda (kratek opis delovnega področja zavoda):
Dejavnosti zavoda, opredeljene v odloku o ustanovitvi zavoda in registrskem organu:
- Osnovnošolsko izobraževanje
- Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in
- usposabljanje
- Druga oskrba z jedmi
- Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin
- Obratovanje športnih objektov
- Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah
- Organiziranje razstav, sejmov, srečanj
Seznam vseh organizacijskih enot zavoda (naziv organizacijske enote zavoda,naslov in drugi kontaktni podatki, vodja notranje organizacijske enote)
Podružnična šola HOTEDRŠICA
Hotedršica 120, 1372 Hotedršica
tel.: (01) 7559-012
Andreja Rovšek, vodja enote
vodja.hotedrsica@os-tabor.si
Podružnična šola ROVTARSKE ŽIBRŠE
Rov. Žibrše 10, 1373 Rovte
tel.: (01) 7501-192
Ana Žakelj, vodja enote
vodja.rzibrse@os-tabor.si
Organigram zavoda:https://www.os-tabor.si/files/2023/10/ORGANIGRAM-ZAVODA.pdf
2.b Kontaktni podatki uradne osebe (oseb), pristojnih za posredovanje informacij:
Pristojne osebe: Za posredovanje IJZ so pristojne naslednje osebe:
Ime in priimek/funkcija:
JURE KRAMAR, ravnatelj
Tel.: 01 7590 852
e-naslov: ravnatelj@os-tabor.si
Ime in priimek/funkcija:
Barbara Novljan Mišič, pomočnica ravnatelja
2.c Seznam glavnih predpisov iz delovnega področja zavoda s povezavo na vsebino posameznega predpisa ali drugo povezano vsebino (preko državnega, lokalnega oziroma evropskega registra predpisov):
Skupni zakoni na področju izobraževanja
- Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest in dopolnitve pravilnika (z opisi del in nalog delovnih mest)
- Operativni načrt dela učiteljskega zbora za posamezno šolsko leto
- Učiteljev vodnik za posamezno šolsko leto
- Pravilnik o zbiranju, obdelavi in zavarovanju osebnih podatkov
- Interni pravilnik o delovni obveznosti in evidenci delovnega časa za učitelje zaposlene na OŠ Tabor Logatec
- Pravilnik o varstvu delavcev pred spolnim in drugim nadlegovanjem ter trpinčenjem na delovnem mestu
- Pravilnik o prepovedi uživanja psihoaktivnih snovi na delovnem mestu, ter odreditvi in izvajanju preizkusa alkoholiziranosti in drugih prepovedanih psihoaktivnih substanc
- Načrt integritete zavoda
- Register tveganj s prilogami
- Požarni red
- Izjava o varnosti z oceno tveganja
- Pravilnik o zdravstvenem varstvu delavcev
- Pravilnik o računovodstvu
- Pravilnik o popisu sredstev in obveznosti do njihovih virov (sklep o izvedbi rednega letnega popisa, delovni načrt izvedbe popisa, odločbo o imenovanju članov popisne komisije)
- Pravilnik o dodelitvi zaščitne opreme v OŠ Tabor Logatec
- Pravilnik o rabi, varovanju in uničenju pečatov in ključev zavoda
Državni predpisi – pomembnejši (z delovnega področja zavoda):
- Zakon o zavodih
- Zakon o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja
- Zakon o šolski inšpekciji
- Zakon o delovnih razmerjih
- Zakon o javnih uslužbencih
- Kolektivna pogodba za negospodarske dejavnosti v Republiki Sloveniji
- Zakon o sistemu plač v javnem sektorju
- Pravilnik o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive
- Pravilnik o strokovnem izpitu strokovnih delavcev na področju vzgoje in izobraževanja
- Kolektivna pogodba za dejavnost vzgoje in izobraževanja v Republiki Sloveniji
- Pravilnik o uvrstitvi delovnih mest direktorjev s področja šolstva in športa v plačne razrede znotraj razponov plačnih razredov
- Pravilnik o spremembah in dopolnitvah pravilnika o napredovanju zaposlenih v vrtcih in šolah v plačilne razrede
- Pravilnik o upravljanju učbeniških skladov
- Zakon o javnem naročanju
- Pravilnik o pogojih, ki jih morajo izpolnjevati vozila in vozniki vozil, s katerimi se vozijo skupine otrok
- Zakon o knjižničarstvu
- Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o javnih naročilih
- Zakon o varstvu osebnih podatkov
- Zakon o dostopu do informacij javnega značaja
- Zakon o splošnem upravnem postopku
- Zakon o osnovni šoli
- Pravilnik o preverjanju in ocenjevanju znanja ter napredovanju učencev v osnovni šoli
- Pravilnik o dokumentaciji v osnovni šoli
- Pravilnik o šolskem koledarju za osnovne šole
- Pravilnik o zbiranju in varstvu osebnih podatkov na področju osnovnošolskega izobraževanja
- Pravilnik o nacionalnem preverjanju znanja v osnovni šoli
- Pravilnik o financiranju šole v naravi
- Pravilnik o šolski prehrani
- Zakon o računovodstvu
Zakonodaja dostopna na:
- http://www.mju.gov.si/si/delovna_podrocja/place_v_javnem_sektorju/veljavni_predpisi_v_zvezi_s_placnim_sistemom/
- http://www.mju.gov.si/si/zakonodaja_in_dokumenti/
2.d Seznam predlogov predpisov (preko državnega oziroma lokalnega registra predpisov):
Predlog predpisov: Zavod ni predlagatelj predpisov.
Predlogi predpisov se nahajajo na: http://www.dz-rs.si/wps/portal/Home/
2.e Seznam strateških in programskih dokumentov po vsebinskih sklopih:
Seznam strateških in programskih dokumentov:
- Letni delovni načrt zavoda -LDN
- Poročilo o realizaciji letnega delovnega načrta
- Letno poslovno in finančno poročilo
- Program dela zavoda
- Kadrovski načrt zavoda
- Samoevalvacijsko poročilo o vzgojnem delu zavoda
- Finančni načrt zavoda
- Polletno poročilo
- Skupno poročilo o popisu
2.f Seznam vrst upravnih, sodnih ali zakonodajnih postopkov:
Vrste postopkov, uradnih ali javnih storitev, ki jih organ vodi ali zagotavlja svojim uporabnikom:
- Prijavno-sprejemni postopek za vpis v prvi razred
- Dodeljevanje sredstev za subvencionirano šolo v naravi
- Odločanje o statusa perspektivnega športnika in perspektivnega mladega umetnika
- Postopki razreševanja pritožb
Zavod posamezne postopke vodi skladno z Zakonom o upravnem postopku (60.a člen ZOŠ).
2.g Seznam javnih evidenc, s katerimi organ upravlja:
Seznam evidenc:
Organ ne upravlja z javnimi evidencami
2.h Seznam drugih informatiziranih zbirk podatkov:
Seznam zbirk:
Seznam Evidenc oziroma Zbirk podatkov, s katerimi organ upravlja in niso prosto dostopne:
ŠOLA:
- Zbirka podatkov o napredovanju učencev, izdanih spričevalih, vzgojnih opominih in drugih listinah – podatki se zbirajo na podlagi 95. člena ZOŠ
- Zbirka podatkov o učencih, vpisanih v osnovno šolo in njihovih starših – podatki se zbirajo na podlagi 95. člena ZOŠ
- Zbirka podatkov o učencih, ki potrebujejo pomoč oziroma svetovanje – podatki se zbirajo na podlagi 95. člena ZO;
- Zbirka podatkov o gibalnih sposobnostih in morfoloških značilnostih učencev – podatki se zbirajo na podlagi 95. člena ZOŠ
- Zbirka podatkov o šolski dokumentaciji – podatki se zbirajo in vodijo na podlagi 4. člena Pravilnika o dokumentaciji v osnovni šoli
- Centralna evidenca udeležencev izobraževanja – podatki se zbirajo na podlagi 135.a člena ZOFVI
Druge informatizirane zbirke podatkov v zavodu:
- Zbirka podatkov o kadrovski evidenci – podatki se vodijo na podlagi Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti
- Zbirka podatkov o plačah zaposlenih – podatki se vodijo na podlagi Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti
- Evidenca o dejanski zasedenosti delovnih mest- podatki se vodijo na podlagi 21.člena ZJU
- Evidenca o strukturi javnih uslužbencev po nazivih – podatki se vodijo na podlagi 21.člena ZJU
Druge evidence:
- Evidenca o zaposlenih delavcev
- Dnevna evidenca o izrabi delovnega časa zaposlenih
- Evidenca opravljenih zdravniških pregledov
- Evidenca o koriščenju letnega dopusta zaposlenih
- Evidenca prisotnosti zaposlenih (prihod na delo/odhod iz dela, druge odsotnosti)
- Evidenca o prejemnikih regresirane šole v naravi
- Evidenca šolske prehrane
- Evidenca o nadarjenih učencih
- Evidenca prijavljenih otrok na NPZ
- Evidenca učencev, ki potrebujejo individualno in skupinsko pomoč
- Zbirka osebnih podatkov učenca – eAsistent za starše v elektronski obliki
- Dokumentacija o delu oddelkov/skupin – eAsistent v elektronski obliki
- Evidenca o poškodbah učencev v šoli
- Evidenca otrok z Odločbo o usmeritvi, ki se šolajo v programih s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
2.i Najpomembnejši vsebinski sklopi drugih informacij javnega značaja oziroma seznam posameznih dokument:
Sklopi informacij – sledijo razčlenjenemu opisu delovnega področja organa:
- Šolski koledar
- Urniki oddelkov, skupin in učiteljev
- Seznam obveznih in neobveznih izbirnih predmetov
- Seznam interesnih dejavnosti
- Dnevi dejavnosti
- Govorilne ure
- Roditeljski sestanki
- Šola v naravi
3. OPIS NAČINA DOSTOPA DO DRUGIH INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
Opis dostopa do posameznih sklopov informacij:
Večina informacij je dostopna preko spleta: https://www.os-tabor.si
Prosilec poda pisno zahtevo do informacij javnega značaja
Podana neformalna zahteva:
Ustna zahteva, zahteva podana po telefonu zavoda.
Uradne ure:
Pisarna tajnika VIZ: 7:30 – 8:00; 9:35-10:00; 12:30-14:30
Pisarna svetovalnega delavca zavoda: torek: 8.45 – 9.30 in četrtek: 16.00 – 18.00 (po predhodnem dogovoru)
Stroški: Vpogled v zahtevano informacijo je brezplačen
4. SEZNAM NAJPOGOSTEJE ZAHTEVANIH INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
Seznam desetih najpogosteje zahtevanih informacij oziroma tematskih sklopov (samodejno generiran seznam, ki ga določa povpraševanje po posamezni informaciji): Prejeta 1 zahteva za dostop do informacij javnega značaja