V četrtek in petek smo četrtošolci večino časa preživeli v računalniški učilnici, kjer smo najprej spoznali pravila vedenja v spletnem okolju. Urili smo prijavo v spletno učilnico in s pomočjo gradiva, ki sva ga pripravili učiteljici, sledili delu v spletni učilnici. Učenci so se seznanili z načinom dela v spletnih učilnicah, sledili navodilom, kot bi imeli pouk na daljavo. Predstavili sva aplikacijo pretvornika datotek, saj oddana PDF datoteka omogoča učitelju lažji pregled nalog in učenci dobijo hitreje učiteljevo povratno informacijo. Nekateri učenci so si na svoje mobilne telefone že naložili spletno aplikacijo Moodle za hitrejši dostop in nalaganje datotek v spletno učilnico. Med delom v spletni učilnici je bil bistvenega pomena tudi odmor, čas za sprostitev, kar priporočava tudi v primeru šolanja na daljavo. Odmore smo izkoristili za pitje tekočine, raztezne vaje, tek, igranje igre Črni mož.
Ugotovili sva, da učenci lahko delajo samostojno le v primeru, če si natančno preberejo navodila za vsak predmet. Drugih težav z delom v spletnih učilnicah nisva zaznali. Mnenja učencev o današnjem dnevu pa si lahko ogledate na fotografijah.
Učiteljici Nataša Vidmar in Andreja Kržišnik