Vsi, ki vstopajo v šolske prostore OŠ Tabor Logatec, upoštevajo predpisani protokol oziroma načrt gibanja po šoli.
- V šolo lahko vstopajo LE zdrave osebe: učenci, zaposleni, obiskovalci.
- Učenci 1., 2., 3. razredi vstopajo pri vhodu na razredno stopnjo.
- Učenci 4., 5. razred vstopajo pri stranskem vhodu pri peskovniku.
- Učenci od 6. – 9. razreda vstopajo zadaj pri športnem igrišču
- Dežurni učitelj skrbi, da vstopajo v razdalji in ni preveč učencev hkrati v garderobah.
- Učenci prihajajo v šolo med 7.45 in 7.50. (izjema so vozači).
- Učenci vozači prav tako čakajo pred ali za šolo, odvisno v katerem razredu so.
- Učencem dovolijo vstop v šolo dežurni učitelji (pred šolo ali za šolo). Učenci se hitro preobujejo, bunde, jope plašče nesejo v matično učilnico, kjer jih v času zračenja prostora lahko oblečejo.
- Učenci 5. razredov se preobujejo na hodniku pred svojo učilnico, čevlje dajo v vrečke pod klop.
- Učenci . razredov se preobujejo ob svojih razredih ali v bralnem kotičku, čevlje dajo v vrečke.
- Ob torkih učenci prihajajo v šolo ob 7.25.
- Svetujemo, da učenci pridejo v šolo peš, s kolesom, s skiroji.
- Svetujemo, da učenci vozači, ki živijo bližje šoli (Blekova vas, Kalce) odhajajo domov peš.
- Učenci zapustijo šolsko stavbo takoj po pouku, oziroma obveznostih, ki jih imajo v šoli.
- Ob vstopu v učilnico si vsak temeljito umije roke.
- Učenec se pri garderobnih omaricah hitro preobleče in preobuje in se takoj odpravi v razred.
- Za zaščito pred okužbo ves čas upoštevamo:
- Pravilna uporaba zaščitnih mask na zaprtih, javnih površinah (hodnik, jedilnica, knjižnica…). Priporočamo, da vsi zaposleni in otroci v objektu šole nosijo maske, zaposleni ves čas, učenci pa skladno s priporočili.
- Redno in temeljito umivanje rok
- Higiena kašlja
- Izogibanje dotikov rok z usti, nosom in očmi.
- Ohranjanje varnostno razdalje, najmanj 1,5m.
- Redno in pogosto zračenje prostorov
- Redno čiščenje in razkuževanje prostorov in površin
- Izogibanje združevanju
- Vrata sanitarij odpiramo s komolci.
- Na stranišču sta hkrati samo dva učenca.
- V posamezni garderobi so hkrati samo trije učenci.
- Po uporabi stranišča takoj temeljito umijemo roke.
- V šoli hodimo po desni strani.
- Šola je zaklenjena, razen glavnega vhoda. Zunanji obiskovalci ( pošta, starši, obiskovalci…) si pri vstopu razkužijo roke, nadenejo masko in se obvezno vpišejo v evidenco vstopov v zvezek pri tajništvu šole.
- Pouk poteka po urniku, ves čas v matičnih učilnicah (izjema so obvezni in neobvezni izbirni predmeti ter dopolnilni in dodatni pouk na predmetni stopnji)
- Strokovni delavci vodijo seznam prisotnosti učencev na obveznem in razširjenem programu.
- Če strokovni delavec šole v času pouka ugotovi, da se učenec ne počuti dobro, oziroma pri učencu opazi simptome in znake okuženosti COVID 19 ali druge bolezni, učenca odpelje v poseben prostor za izolacijo (prostor poleg fantovskega stranišča) in o tem nemudoma obvesti starše/skrbnike, ki učenca prevzamejo. Nato se prostor razkuži.
- V primeru potrditve okužbe s COVID 19, ravnateljica nadalje ukrepa v skladu s priporočili in usmeritvami NIJZ.
- Učenci v odmorih ostajajo v učilnici.
- Učenci na sanitarije hodijo posamično. Praviloma med poukom.
- Učenci malicajo v učilnici, kjer imajo pouk.
- Z učenci malicajo razredniki in sorazredniki, ki razkužijo mize in poskrbijo, da si učenci temeljito umijejo roke. Nato si učenci vzamejo malico.
- Kosilo se organizira v jedilnici, levo in desno, v učilnici GUM, na hodniku na klopeh, v knjižnici, v zbornici.
- V šolski telovadnici je hkrati samo en oddelek.
- Pouk obveznih in neobveznih izbirnih predmetov poteka na daljavo.
- Pevski zbor se do nadaljnjega ne izvaja.
- Interesne dejavnosti se do nadaljnjega ne izvajajo.
- Dežurstvo učencev vozačev in učencev prijavljenih na kosilo po pouku:
- Učenci posameznega oddelka ostanejo v matičnih učilnicah in čakajo na za njih določen čas in prostor za kosilo.
- Učenci domačini gredo takoj po kosilo domov, učenci vozači pa se vrnejo v matične učilnice in čakajo na odhode avtobusov.
- Učenci v skupinah podaljšanega bivanja, jutranjega varstva so vedno v istih učilnicah. Če je možno z istim učiteljem. Učilnica se pogosto prezrači. Učenci si glede na menjavo dejavnosti večkrat umijejo roke.
- Protokol za preprečevanje širjenja okužbe v OPB:
- Če je le možno, učenci ne ostajajo v podaljšanem bivanju, še posebno to velja za učence 4. in 5. razreda.
- Protokol za preprečevanje širjenja okužbe v OPB:
- Učenci, ki so prijavljeni v OPB počakajo učitelja OPB v učilnici, kjer so imeli pouk in se ne mešajo ter združujejo.
- Učitelj OPB razkuži mize in prezrači prostor.
- V času podaljšanega bivanja, z istimi učenci pravilom ostaja ves čas isti učitelj do 15.40.
- Zadnjo uro se učenci, ki še ostanejo v OPB združijo v telovadnici ali zunaj z enim učiteljem.
- Starši so javili razredničarki predvideno uro, ko bodo prihajali po svoje otroke.
- Starši otroke čakajo pred šolo, oziroma jih pridejo iskat zadaj na šolsko igrišče, če je skupina zunaj.
- Straši učenca iz 1A potrkajo na okno v pritličju, kjer je njihova učilnica, starši učencev 1B pa na okno, kjer je učilnica 1B. Nato učitelj dovoli otroku zapustiti skupino.
- Priporočamo, da se po otroke prihaja po pouku, ob urah (13.30, 14.00, 14.30, 15.00, 15.30, 16.00 in potem kadarkoli pozneje)
- Na vhodu /oknu razredne stopnje je zapisano, kje se posamezna skupina podaljšanega bivanja nahaja.
- Učenci 3C imajo podaljšano bivanje v svoji učilnici v domu KS. Ob 15.40 do 16.30 pa so v centralni stavbi.
- V izrednih razmerah (zamujanje iz objektivnih razlogov) starši pokličejo na telefonsko številko OPB 031 413 856, sicer otrok nenadzorovano čaka pred šolo.
- Starši od učiteljev skupin podaljšanega bivanja dobijo še dodatne usmeritve.
- V knjižnici je določen poseben protokol, ki je izobešen na vratih knjižnice.
- Računalniška učilnica se uporablja v primerih, ko ne gre drugače.
- Dnevi dejavnosti se izvajajo na šoli.
- Individualna in skupinska dodatna strokovna pomoč se izvaja ob upoštevanju vseh higienskih ukrepov za preprečevanje širjenja virusa COVID 19.
- Zaščitne maske se uporabljajo v vseh skupnih prostorih, hodnikih, avlah.
- Učenci si pripomočkov, potrebščin in drugih predmetov med seboj ne izmenjujejo, izposojajo.
- Govorilne ure, roditeljski sestanki potekajo na daljavo, preko telefona, video-povezav.
- Sestanki strokovnih delavcev potekajo v pogojih, ki omogočajo razdaljo in možnostjo upoštevanja vseh priporočil za preprečevanje okužbe s CoV2.
Protokol se po potrebi lahko spreminja.
Datum: 12. 2. 2021
Vodstvo šole
(Visited 173 times, 1 visits today)